Mysigt firande av alla hjärtans
dag på Europaskolan Strängnäs

 

Det var en tapper skara elever som tog sig till Ångbåtsbron denna gråkalla vinterdag trots snöglopp och regn i luften, för att fira alla hjärtans dag.

I år bjöds eleverna på rykande varm choklad och geléhjärtan. Det var också populärt att bli fotograferad i vår fina ”kramram”, allt ordnades av vår elevförening Evimeria.

Man kunde verkligen känna glädjen och gemenskapen på Ångbåtsbron.

Genom Europakåren fanns det också ”Hjärtklubbor” att köpa inför alla hjärtans dag att överraska någon särskild med.

Vi hoppas att alla elever och lärare känt kärleken lite extra denna dag, men självklart ska man sprida kärlek och glädje alla andra dagar också!

Tack alla för en härlig dag!

Här kan du läsa mer om våra elevföreningar >