
Snart är det dags för gymnasiets traditionella julavslutning i Strängnäs domkyrka.
Tid: Fredagen den 18 december 2015, kl. 08.30.
Rektor Thomas Axelsson och dir. Johan H Larson håller tal, och skolans elever står för både sång- och spelframträdanden.








