
Nyligen firade Europaskolan Vårfruberga Förskolans dag tillsammans med barnen. I fokus stod rörelse, glädje och gemenskap.
Tur med vädret brukar det heta – och så var det verkligen när Förskolans dag firades på Europaskolan Vårfruberga nyligen. Barnen deltog i Bamseloppet där alla kämpade fantastiskt bra. När barnen kom i mål fick de ta emot både medalj och diplom, vilket skapade stor stolthet och många glada leenden.
Efter loppet serverades goda fruktspett som uppskattades av alla. Dagen avslutades med musik, dans och massor av såpbubblor som barnen fick leka och dansa bland. Det blev en mycket lyckad och minnesvärd dag för både barn och pedagoger!

Imre kämpar sig fram till mål.

Freja firar med fruktspett.








